صفحه اصلی > آرشیو اخبار 

اخبار > پیام شهردار خرمشهر به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر




نسخه چاپي    ارسال به دوست

پیام شهردار خرمشهر به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر

روز سوم خرداد، یکی از بارزترین جلوه‌های .............

بسم الله الرحمن الرحیم

روز سوم خرداد، یکی از بارزترین جلوه‌های نصرالهی و یکی از مهمترین و زیباترین روزهای انقلاب اسلامی ایران است . سوم خرداد، سالروز فتح غرورآفرین خرمشهر، نماد تجلی ایمان، ایثار و عزت در سایه‌ی وحدت و خودباوری ملت بزرگ ایران بود؛ روزی که خون بر شمشیر پیروز شد و پرچم عزت و افتخار بر بام بلند ایران اسلامی به اهتزاز درآمد. با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ایثارگران ،جانبازان و فرماندهان دفاع مقدس، سالروز آزادسازی خرمشهر عزیز و قهرمان  را به محضر رهبر فرزانه انقلاب، ملت بزرگ ایران، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مردم شریف ، ولایتمدار ، غیور و فداکار خرمشهر تبریک و تهنیت عرض می‌نمائیم. ان شاالله با تأسی از روحیه حماسی و انقلابی رزمندگان اسلام، در مسیر پیشرفت، آبادانی و تحقق اهداف بلند نظام جمهوری اسلامی ایران و همواره پیروزی در همه ی جبهه ها با وحدت و همدلی بیش از پیش گام برداریم .

يکشنبه ٣ خرداد ١٤٠٥

نظرات بینندگان
کاربر مهمان
1405/03/06 11:10
0
0
این دیگه چه پیام کلیشه ای و فاقد هرگونه نکات لازم در سال ۱۴۰۵ که نهضت و امت همگی در میدان و کف خیابان هستند و باید با مفاهیمی از جنس وحدت و کار مردمی در جهت آبادانی و زدودن و جدا کردن مدیران و افراد فاسد و بی وجدانی که طی سالهای گذشته لکه ننگ و خیانت به شهر و خون شهدا و ایثارگران و مردم مظلوم شهر را با وجدانی راحت و خیالی آسوده سالها و در طول تصدی دهها شهردار که هیچکدام حتی یکروز نتوانستند سالم کار کنند و یا جلو مافیای دزد و چند لایه ای که از کوچکترین اعتبار عمرانی و جاری و روزمره هم گذشت نمیکنند و غنیمت شمرده چون هیچ مرجع و مدبری قدرت حساب پس گرفتن از مافیا را ندارد چون خودش هم مشغول اختلاس و سواستفاده از باند همشهری و پیمانکاران تحت امر خود در حال سند سازی و آزاد سازی اعتبارات طرحها با اعداد نجومی هست . شما را بخدا از روی شهدا خجالت بکشید و دست از سر بیت المال بردارید
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: