صفحه اصلی > آرشیو اخبار 

اخبار > نهضت آسفالت معابر در خرمشهر به اردیبهشت رسید




نسخه چاپي    ارسال به دوست

نهضت آسفالت معابر در خرمشهر به اردیبهشت رسید

شهرداری خرمشهر در ادامه ی اجرای طرح جدید ..........

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری خرمشهر :

شهرداری خرمشهر در ادامه ی اجرای طرح جدید نهضت آسفالت معابر سطح شهر ، عملیات اجرایی آسفالت معابر فرعی منتهی به اردیبهشت را نیز با هدف تسهیل در تردد شهروندان آغاز کرد . شهرداری خرمشهر در سال ۱۴۰۵ طرح جدید نهضت آسفالت معابر سطح شهر را مجددا عملیاتی و روند آسفالت معابر در محلات مختلف را آغاز کرد .

شنبه ٢ خرداد ١٤٠٥

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: