
صفحه اصلی > آرشیو اخبار
اخبار > اکران بنرهای تبریک سوم خرداد در سطح شهر توسط شهرداری خرمشهر
نسخه چاپي
ارسال به دوست

اکران بنرهای تبریک سوم خرداد در سطح شهر توسط شهرداری خرمشهر
شهرداری خرمشهر همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی ............
به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری خرمشهر :
شهرداری خرمشهر همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اقدام به نصب بنرهای تبریک این مناسبت فرخنده در معابر و میادین سطح شهر کرد . نصب پارچه نوشته های مُزین به گزیده ای از وصیت نامه شهیدان معزز از دیگر فضاسازی های شهر توسط روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری خرمشهر به مناسبت سوم خرداد بود .
دوشنبه ١ خرداد ١٤٠٥
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
| نام : | |
| ایمیل : | |
| *نظرات : | |
| | |
| متن تصویر: | |
Aryanic webdesign توسط highportal aryanic
