
صفحه اصلی > اخبار
اخبار > نهضت آسفالت معابر در خرمشهر به اردیبهشت رسید
نسخه چاپي
ارسال به دوست

نهضت آسفالت معابر در خرمشهر به اردیبهشت رسید
شهرداری خرمشهر در ادامه ی اجرای طرح جدید ..........
به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری خرمشهر :
شهرداری خرمشهر در ادامه ی اجرای طرح جدید نهضت آسفالت معابر سطح شهر ، عملیات اجرایی آسفالت معابر فرعی منتهی به اردیبهشت را نیز با هدف تسهیل در تردد شهروندان آغاز کرد . شهرداری خرمشهر در سال ۱۴۰۵ طرح جدید نهضت آسفالت معابر سطح شهر را مجددا عملیاتی و روند آسفالت معابر در محلات مختلف را آغاز کرد .
شنبه ٢ خرداد ١٤٠٥
امتیازدهی





نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
| نام : | |
| ایمیل : | |
| *نظرات : | |
| | |
| متن تصویر: | |
